Telefon: : +385 99 330 41 34 info@jid-travel.hr

Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI PUTOVANJA J&D TRAVEL J.D.O.O.

 

1. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA/PUTOVANJA: J&D TRAVEL J.D.O.O. kao organizator putovanja jamči provedbu aranžmana sukladno opisu kojeg ste primili i ostvarit će ga u potpunosti na opisani način osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.) ili nepredviđenih prometnih i carinskih teškoća te lokalnih praznika.

Sadržaj aranžmana čini, odnosno cijena aranžmana uključuje sve što je J&D TRAVEL J.D.O.O. naveo u programu putovanja u rubrici: CIJENA ARANŽMANA UKLJUČUJE. Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana. Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom putovanja, a moguće ih je realizirati plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku J&D TRAVEL J.D.O.O. u valuti zemlje u kojoj se pruža. Cijene aranžmana koje su objavljenje i u inozemnim valutama, preračunavaju se iplaćaju po prodajnom tečaju Privredne banke Zagreb na dan plaćanja, ukoliko se plaćaju prije putovanja. J&D TRAVEL J.D.O.O. zadržava pravo povećanja objavljenih cijena u slučaju povećanja cijena smještaja, prehrane, prijevoza, i drugih usluga, odnosno u slučaju povećanja tečaja valute koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana u odnosu na dan izrade kalkulacije za pojedini aranžman.



2. PRIJAVE I UPLATE: Prijave za putovanje primaju se elektronskom poštom (e-mailom). Prilikom prijave putnik uplaćuje cjelokupni iznos ako to nije drugačije objavljeno u pojedinom programu.



3. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGE: Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i drugo pod nadzorom su lokalnih turističkih organizacija, standardi smještaja i usluge su u svakoj državi različiti i nisu usporedivi. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu pismenu ili usmenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga u svakom programu posebno.



4. PROMJENE PROGRAMA: J&D TRAVEL J.D.O.O.  može otkazati program potpuno ili djelomično ako prije i za vrijeme njegovog trajanja nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (vidi točku 1.) Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije na teret organizatora.



5. PRAVO J&D TRAVEL J.D.O.O. NA OTKAZ: J&D TRAVEL J.D.O.O. može otkazati aranžman ako se ne prijavi dovoljan broj putnika predviđen za određeni aranžman. Uz program svakog aranžmana organizator objavljuje i minimalan broj putnika. J&D TRAVEL J.D.O.O.  je dužna sve kupce izvijestiti o otkazu najmanje 7 dana prije početka putovanja te im vratiti cjelokupni uplaćeni iznos aranžmana.



6. ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA: Ako putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno. Datum prijema pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema slijedećoj ljestvici:

PAKET ARANŽMAN AUTOBUSOM NA PODRUČJU EUROPE

• za otkaz do 30 dana prije početka putovanja (minimalno 400kn) 15% cijene

• za otkaz 15-29 dana prije početka putovanja 50% cijene

• za otkaz 08-14 dana prije početka putovanja 75% cijene

• za otkaz 00-07 dana prije početka putovanja 100% cijene



7. OBVEZE PUTNIKA: Putnik je dužan pobrinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima vlastite države kao i države u koje putuje. Putnik je dužan pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora i izvršiteljima usluge u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja ovih obveza, putnik odgovara organizatoru za načinjenu štetu.



8. PUTNO OSIGURANJE: U skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti, J&D TRAVEL J.D.O.O.  u suradnji s osiguravajućim društvom, nudi paket putnog osiguranja koji se sastoji od dobrovoljnog putnog zdravstvenog osiguranja putnika tijekom boravka u inozemstvu, osiguranje prtljage, osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, kao i osiguranje od otkaza putovanja u slučaju bolesti ili smrti putnika ili člana uže obitelji, koji se nudi kako za putovanje u inozemstvu, tako i u našoj zemlji. Uplatom akontacije putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket osiguranja. VAŽNA NAPOMENA: POLICA OSIGURANJA NE MOŽE SE UGOVORITI NAKNADNO!



9. JAMČEVINA:Putovanja su pokrivena policom osiguranja jamčevina turističkih paket aranžmana i policom osiguranja od odgovornosti organizatora putovanja kod Adriatic osiguranja.



10. RJEŠAVANJE PRIGOVORA: Svaki putnik-nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno u pismenom obliku. J&D TRAVEL J.D.O.O. neće primati u postupak grupne primjedbe. Odmah, na samom mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika J&D TRAVEL J.D.O.O., a ako ga nema, kod izvršitelja usluge. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili predstavnikom J&D TRAVEL J.D.O.O.  i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samom mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora, koje odgovara uplaćenoj usluzi, J&D TRAVEL J.D.O.O. neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti. Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom J&D TRAVEL J.D.O.O. ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu izjavu-zapisnik u dva primjerka koju obojica potpisuju. Najkasnije 8 dana po povratku s puta, putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. J&D TRAVEL J.D.O.O. će primiti u postupak samo dokumentirane primjedbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. J&D TRAVEL J.D.O.O.  je dužan donijeti pismeno rješenje u roku od 14 dana od primitka prigovora, a može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjera navoda žalbe kod davatelja usluga za najviše 14 dana. J&D TRAVEL J.D.O.O. će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu putovanja. Dok organizator ne podnese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove i davanje informacija u javna glasila. Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluge, ne može obuhvaćati već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo kupca na naknadu idealne štete.



11. NADLEŽNOST SUDA: Za slučaj spora protiv putnika ili organizatora, mjerodavan je sud u Osijeku.